کد مطلب: 172821
رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري مطرح کرد
آغاز ثبت‌نام در سامانه طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1397/03/31 10:12:10
نمایش : 1434
رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري از آغاز ثبت نام در سامانه طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي استان خبر داد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از روابط عمومي جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري، وحيد خليلي از آغاز ثبت نام در سامانه طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي خبر داد و اظهار کرد: در الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي دستگاه‌هاي مجري طرح از جمله جهاد دانشگاهي مکلف به شناسايي و توانمندسازي اشخاص حقيقي و حقوقي بوده و با استفاده از مشاوران خود حلقه‌هاي مفقوده و خلأهاي طرح‌هاي مشابه گذشته را مرتفع خواهد کرد.

وي با بيان اينکه جهاد دانشگاهي به عنوان يک نهاد واسطه‌اي و توسعه‌اي در اين طرح وظايف و برنامه‌هاي مختلفي بر عهده دارد و اين طرح در سه مرحله انجام مي‌شود، افزود: شناسايي مزيت‌ها، توانمندسازي و آموزش و اتصال به بازار سه مرحله اين طرح هستند.

رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري ادامه داد: با استفاده از روش‌هايي چون، نظرسنجي، مطالعات اسناد، بررسي مطالعات انجام شده در حوزه اشتغال استان، مصاحبه با خبرگان و مديران مرتبط وغيره شناسايي مزيت‌هاي شهرستان‌هاي مختلف استان انجام شده است.

خليلي اضافه کرد: در مرحله دوم به منظور توانمندسازي و آموزش، آمادگي مراکز آموزش جهاد دانشگاهي، شناسايي مربيان و تسهيل‌گران، درج فيلم‌هاي آموزشي و مستندهاي ترويجي در سامانه طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي مربوطه انجام شده است.

وي با اشاره به اينکه در مرحله سوم يعني مرحله اتصال به بازار نيز شناسايي برندهاي ملي و استاني، عقد تفاهم‌نامه با فروشگاه‌هاي اينترنتي و فيزيکي مرتبط با مشاغل خانگي صورت گرفته است، گفت: سامانه طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي نيز توسط جهاد دانشگاهي طراحي و رونمايي شده است.

رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري افزود: امکان ثبت‌نام متقاضيان راه‌اندازي کسب و کارهاي خانگي بدون ارائه طرح توجيهي در اين سامانه وجود دارد و اين مهم از 13 خرداد ماه آغاز شده است.

خليلي ادامه داد: امکان آموزش از طريق اين سامانه به وسيله فيلم‌هاي آموزشي متنوع کار آفريني و راه‌اندازي کسب و کارهاي خانگي، اتصال توليدکنندگان محصولات مشاغل خانگي به برندهاي ملي و استاني به عنوان پشتيبان، فروش آنلاين محصولات خانگي و آخرين اخبار مربوط به حوزه مشاغل خانگي از مواردي است که در سامانه طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي قابل دسترسي است.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg